מוקד משרד התחבורה
*8787
מוקד אקסטרה
*6747

עדכונים ושינויים

נתניה עוברת למצב תיקוף

שירות האוטובוסים בנתניה הוא הטוב ביותר בישראל. אבל כדי לשמור על המצב כמו שהוא וכדי שתהיה אפשרות להרחיב את השירות ליעדים וקווים נוספים כולנו חייבים להקפיד לתקף לפני כל נסיעה באוטובוס. בתקופה הקרובה תוגבר האכיפה באוטובוסים וזה הזמן לוודא שכולנו עוברים למצב תיקוף!

ושימו לב, אם תעקבו כאן עד הסוף תוכלו לזכות באייפון 14 חדש

מי צריך לתקף?

על כל נוסעת ונוסע בתחבורה הציבורית חלה חובה לתקף. גם מי שפטורים מתשלום או נוסעים בעלי חופשי חודשי/יומי, כולם נדרשים לתקף את התשלום בכל נסיעה באוטובוס. כן, גם אם קפצתם לנסיעה קצרצרה מבית הספר למגרש אתם עדיין צריכים לתקף לפני הנסיעה.

למה כדאי לנו לתקף?

1.

כשאנחנו לא מתקפים אנחנו בעצם פוגעים בעצמנו ובשירות התחבורה הציבורית בעיר. למה? פשוט מאוד! כשנתוני התיקוף לא משקפים נכון את כמות הנוסעים, נוצר קושי לתכנן את כמות וזמינות האוטובוסים בצורה שתיתן עבורנו מענה יעיל גם בשעות הלחץ והשיא. בנוסף, כשכמות התיקופים נמוכה, פוחתת ההצדקה להשקעה מצד משרד התחבורה - השקעה שיכולה להוסיף עבורנו נסיעות או קווים נוספים.

2.

ועדיין לא דיברנו על הפגיעה בנהגים, שהשכר שלהם מושפע בין היתר מהיקף התיקופים בנסיעה. עלינו לאוטובוס ולא תיקפנו? הם מרוויחים פחות! ממש ככה.

3.

אה ויש גם את העניין הקטן והלא נעים הזה של קנס של 100 ₪. אם לוקחים בחשבון את מדיניות האכיפה המתוגברת שנכנסת לתוקף, זה כבר הופך להיות ממש לא כלכלי לפספס תיקוף לפני הנסיעה. לא שווה וגם לא נעים.

אז איך עוברים למצב תיקוף?

קללל. בפעם הבאה שעולים לאוטובוס זוכרים שאין מצב לא לתקף ומתקפים באופן פשוט ועצמאי במגוון דרכים: במכונות הכרטוס שבאוטובוס, באמצעות כרטיס רב קו, או באפליקציה בנייד – יישומון נסיעה - כמו מוביט, הופאון רב-פס ועוד.


בשבילנו ובשביל הנהגים. מתקפים, כי אין לנו דרך אחרת.

אז איך זוכים באייפון 14 חדש?

מקליקים על הקישור הזה ונכנסים למצב תיקוף:

עדכונים